Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
| przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
| j. polski | 262 | 1 |
| historia | 1 | 0 |
| WOS | 7 | 3 |

Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
| przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
| j. polski | 262 | 1 |

Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
| przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
| matematyka | 262 | 130 |
| biologia | 2 | 1 |
| chemia | 72 | 42 |
| fizyka | 88 | 14 |
| geografia | 23 | 12 |
| informatyka | 2 | 0 |

Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
| przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
| matematyka | 262 | 130 |
